Všeobecné obchodní podmínky
Vzájemná práva a povinnosti Zákazníka a Provozovatele se řídí těmito obchodními podmínkami (dále jen „VOP“), Obchodními podmínkami pro e-shop a Obchodními podmínkami pro akce.
Provozovatel
Lenka Helena s.r.o
Tolstého 562/35
Žabovřesky
616 00 Brno 16
IČO: 22523545
DIČ: CZ22523545
Kontaktní údaje správce jsou:
Lenka Helena Koenigsmark
email:info@lenkahelena.cz
telefon: +420 721 277 712
Definice
V těchto Obchodních podmínkách:
- „Provozovatel“ znamená Lenka Helena s.r.o Tolstého 562/35, 616 00 Brno 16, IČO: 22523545, DIČ: CZ22523545
- „Občanský zákoník“ znamená zákon číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění;
- “Autorský zákon” znamená zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů;
- „Zákazník“ znamená jakoukoliv právnickou nebo fyzickou osobu
- „Spotřebitel“ znamená Zákazníka – fyzickou osobu, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá Smlouvu s Provozovatelem nebo s ním jinak jedná;
- “Produkt” znamená věc či službu nabízenou Provozovatelem
- “Akce” znamená jednak konference, přednášky, kurzy a školení konané za fyzické přítomnosti Zákazníků, tak online semináře či online webináře a jakékoli jiné vzdělávací akce pořádané Provozovatelem
Objednávka
Objednávky (dále také jako “Registrace”) účasti na jednotlivých Akcích přijímáme prostřednictvím on-line přihlášek na webu, e-mailem nebo telefonicky. Došlé přihlášky jsou zařazovány dle termínu doručení. Každá učiněná Registrace je závazná.
Při zadávání objednávky prostřednictvím on-line přihlášky je objednávka učiněna kliknutím na tlačítko “Objednat” či “Registrovat”.
Zákazník odpovídá za správnost údajů uvedených v objednávce. Jakékoli změny údajů je Zákazník povinen neprodleně oznámit Provozovateli.
Po přijetí objednávky obdrží Zákazník od provozovatele potvrzení registrace na sdělený či zadaný e-mail (dále také jako „Potvrzení registrace“).
Účastníky mladší 16 let musí registrovat jejich zákonný zástupce.
Cena
Ceny Akcí jsou smluvní a jsou uváděny včetně DPH. Cena Akce (dále také jako “Registrační poplatek”) zahrnuje kromě poplatku za účast na Akci také cenu potřebných podkladů a materiálů, použití technického vybavení, pronájem prostor a v případě konferencí, školení a kurzů může zahrnovat také občerstvení.
Úhrada
Zákazník je po zadání objednávky povinen uhradit Provozovateli Registrační poplatek.
Registrační poplatek je splatný do 2 dnů po zaslání Potvrzení registrace, nejpozději však v den konání Akce.
Zákazník má právo zvolit z možností zobrazených Zákazníkovi v uživatelském prostředí způsob zaplacení Registračního poplatku Provozovateli.
Pokud nebude Registrační poplatek uhrazen k datu splatnosti (do 2 dnů), může být objednávka zrušena a místo nabídnuto dalším zájemcům. Splatnost je možné prodloužit pokud se Provozovatel se Zákazníkem dohodne jinak.
Platba
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
https://www.comgate.cz/cz/
https://help.comgate.cz/v1/
https://help.comgate.cz/docs/
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Slevy
Provozovatel má právo poskytnout Zákazníkovi slevu z ceny Produktu. Slevy z ceny Produktu nelze vzájemně kombinovat, pokud není uvedeno výslovně jinak.
Storno
Objednávky je možné z vážných důvodů stornovat nejpozději 2 pracovní dny před datem konání Akce zasláním e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou jako odesílatel v Potvrzení registrace.
Pokud již zákazník uhradil Registrační poplatek, nabídne mu po stornování objednávky Provozovatel možnost vyslat za sebe náhradníka, nebo může zákazník požádat o vrácení Registračního poplatku formou dobropisu.
Při stornování objednávky 5 a více pracovních dnů před datem konání Akce se vrací celý Registrační poplatek.
Při stornování objednávky 3 až 4 pracovních dnů před datem konání Akce se účtuje smluvní storno poplatek ve výši 50 % uhrazené částky.
Storno objednávky již není možné provést v posledních dvou pracovních dnech předcházející datu konání Akce ani později.
Organizační změny
Provozovatel si vyhrazuje právo změny lektora, programu, data a místa konání Akce z organizačních a provozních důvodů. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. V takovém případě Provozovatel umožní Zákazníkům stornovat objednávku bez smluvního storno poplatku.
Zrušení akce
Provozovatel si vyhrazuje právo Akci zrušit z organizačních, provozních důvodů či kapacitních důvodů. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. Pokud již Zákazník uhradil Registrační poplatek, nabídne mu Provozovatel jiný termín, nebo může Zákazník požádat o vrácení celého Registračního poplatku formou dobropisu.
Záznam
Je-li z dané akce poskytován záznam, je Zákazníkovi zpřístupněn nejpozději do 7 pracovních dnů (obvykle však 2-3 pracovní dny) po konání Akce, poté co proběhne jeho zpracování a sestříhání.
Ochrana díla
Veškeré podklady a materiály poskytnuté v rámci Akce, které splňují znaky autorského díla ve smyslu Autorského zákona, jsou autorskoprávně chráněny.
Žádný z podkladů ani jeho část nesmí být bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele jakýmkoliv způsobem Zákazníkem dále zpracováván, kopírován, rozšiřován, komerčně využíván nebo využíván k veřejným prezentacím.
Akce pořádaná jako online seminář či webinář je určena výhradně fyzickým osobám pro jejich osobní potřebu. Její použití pro potřeby obchodních korporací, umožnění účasti třetí osobě či jakékoli jiné zneužití je zakázáno a představuje porušení těchto Obchodních podmínek.
Záznamy online seminářů či webinářů jsou určeny výhradně fyzickým osobám pro jejich osobní potřebu. Její použití pro potřeby obchodních korporací, poskytnutí záznamu třetí osobě, jejich zveřejnění či jakékoli jiné zneužití je zakázáno a představuje porušení těchto Obchodních podmínek.
Ochrana osobních údajů
Veškeré zpracování osobních údajů a nakládání s osobními údaji Zákazníků se řídí Zásadami ochrany osobních údajů Provozovatele
Přímý marketing (oprávněný zájem)
Pokud se stanete našimi zákazníky tak součástí zpracování osobních údajů může být i zasílání newsletteru a obchodních sdělení za účelem přímého marketingu. Ty budou obsahovat zejména pozvánky na nové ročníky konferencí, nabídky navazujících školení či služeb, speciální akce a slevy.
Obchodní sdělení přímého marketingu budeme posílat pouze v přiměřené míře (obvykle 1x měsíčně, maximálně 3x měsíčně) a pouze pokud se budeme oprávněně domnívat, že by vás nabídka mohla zajímat.
Zpracování Vašich osobních údajů za účelem přímého marketingu můžete kdykoliv odmítnout a nebude to mít vliv na naše jiné vzájemné vztahy. Stačí kliknout na odhlašovací odkaz v obdrženém obchodním sdělní nebo nám zaslat e-mail s příslušnou žádostí na adresu, ze které jste od nás obdrželi obchodní sdělení.
Mimosoudní vyřizování stížností
Provozovatel využívá možnosti mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů.
V případě stížnosti se mohou Spotřebitelé bezplatně obrátit na příslušného pracovníka Provozovatele prostřednictvím e-mailové adresy lenka.koenigsmark@seznam.cz.
Lze se obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Kontakt
V případě jakýchkoliv nejasností může Zákazník kontaktovat Provozovatele na e-mailové adrese lenka.koenigsmark@seznam.cz
Ochrana osobních údajů
Veškeré zpracování osobních údajů a nakládání s osobními údaji Zákazníků se řídí Zásadami ochrany osobních údajů Provozovatele, dostupnými na internetové adrese.
Rozhodné právo
Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem.
Účinnost
Tyto VOP vstupují v účinnost dne 1.9.2024.