Nepřišel mi od vás žádný e-mail s přístupem na webinář.
Stává se, že e-maily od nás padají do spamu. Doporučujeme průběžně kontrolovat, a to jak pro zaslání odkaz na webinář, tak i při posílání follow up e-mailů. Pokud e-mail nenajdete ani ve spamu ozvěte se nám.
Když kliknu na odkaz s webinářem, nefunguje.
Odkaz může být otevřený pouze v jednom okně, zkontrolujte tedy, jestli vám nezůstal otevřený na jiné záložce v prohlížeči nebo v telefonu.
Nejde mi se připojit přes telefon případně počítač.
Chcete-li webinář sledovat z telefonu či počítače, je potřeba si nejprve nainstalovat aplikaci ZOOM a do ní se přihlásit stejným heslem, jakým jste se přihlašovali na masterclass.
Nefunguje mi ani video ani zvuk lektora.
Některé prohlížeče mohou mít s webináři problémy (nejčastěji je to případ Microsoft Internet Explorer nebo Edge). Zkuste jiný prohlížeč. Doporučujeme Google Chrome nebo Safari. Problémem může být i nastavení počítače.
Slyším lektora velmi potichu, ale vypadá to, že ostatní účastníci ho slyší dobře.
Zkuste připojit sluchátka nebo zkontrolujte hlasitost ve svém počítači. Pokud lektora ostatní účastníci slyší dobře, je chyba pravděpodobně na vašem zařízení.
Obraz lektora se mi seká.
Zkontrolujte připojení a sílu wi-fi, najděte místo s lepším signálem, případně zkuste na chvíli přepnout na hotspot z telefonu.
V případě potíží před začátkem webináře, volejte na telefon: 728 599 019.
Napsat komentář